Історія

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
19 96
Початок
1996
Початок

Історія Lactalis в Україні почалася зі створення 15 лютого 1996 року франко-українського підприємства з виробництва харчового казеїну та масла на базі Миколаївського міського молочного комбінату. А вже в липні 1996 року в Україні з’явився перший продукт під міжнародним брендом Président – масло, вироблене на обладнанні, привезеному із Франції, за унікальною для країни технологією – з вершків, сквашених спеціальними заквасками.
Підписанню угоди про створення спільного підприємства передували кілька років перегорів. Вони розпочалися в 1993 році, коли французьку компанію Besnier* зацікавив запропонований українцями проект виробництва харчового казеїну в Миколаївській області. Попри кризу в Україні в 1990-х один із найбільших французьких виробників молочної продукції повірив у потенціал країни і став першим іноземним інвестором у вітчизняну молочну галузь.

Наступним важливим етапом розвитку компанії було технічне переоснащення виробництва та розширення асортименту, які розпочалися в 1998 році. І вже за два роки на підприємстві виготовлялося понад 150 найменувань продукції. Крім молока, кефіру, ряжанки, сметани і масла, з’явилися йогурт, а також сиркові десерти, для виробництва яких у 2000 році відкрили новий цех. Оснащений найсучаснішим обладнанням, він на той час не мав аналогів в Україні. Інновацією компанії на ринку стала і сімейна упаковка – стаканчик 400 г, у якому з 2000 року розпочали випуск сметани і десертів.
*«Беньє», перейменована в 1999 році в Lactalis.

20 01
Підкорення ринку України
2001
Підкорення ринку України

Бренди компанії починають завойовувати лояльність споживачів по всій країні; у найбільших містах – Києві, Львові, Дніпрі, Донецьку, Одесі та Сімферополі – відкриваються регіональні офіси «Лакталіс – Україна».

У 2003 році ТМ Président презентує унікальні для ринку сиркові десерти із шоколадною глазур’ю та кисломолочний сир «Творожна Традиція» – інноваційний продукт, який має смак домашнього сиру і може вживатися без термічної обробки. У 2004 році Groupe Lactalis інвестує кошти у придбання компанії «Фуд Мастер», яка володіє на території України брендами «Лактонія» і «Білосвіт». Розпочинається випуск функціональних йогуртів «Лактонія Imun+» та першої на вітчизняному ринку «Запіканки», виготовленої у промисловий спосіб, – під новим брендом ТМ «Дольче».

Утримувати високі темпи розвитку та забезпечувати найвищу якість продукції компанії дозволяє подальше переоснащення заводу в Миколаєві, що дало змогу частково виключити вплив людського фактора на процес виробництва.

10-ліття у 2006 році «Лакталіс – Україна» зустріла лідером на ринку країни в категоріях: «сметана у стаканчику», «сир» і «сиркові десерти». Того ж року сметана і масло ТМ Président отримали свою першу всеукраїнську нагороду «Вибір року».

20 07
Міжнародні стандарти роботи
2007
Міжнародні стандарти роботи

Попри світову економічну кризу 2008 року компанії вдалося зробити черговий крок у своєму розвитку.

Усвідомлюючи, що запорукою лідерства є збільшення виробничих потужностей і дотримання міжнародних стандартів якості, Groupe Lactalis купує в жовтні 2007 року ще один завод на території України – ВАТ «Молочний Дім» у місті Павлограді, – який є одним із найбільших вітчизняних виробників сирків у шоколаді та UHT-молока під брендом «Фанні», – і зосереджується на переоснащенні підприємства у відповідності з європейськими вимогами до якості продукції.

У 2010 році в компанії впроваджено сертифіковану систему управління якістю і безпекою харчових продуктів відповідно до вимог стандартів ISO НАССР; на обох заводах «Лакталіс – Україна» починають діяти стандарти ISO 9001:2008. Щоб дієво протистояти недобросовісній конкуренції та масовій фальсифікації на ринку молочних продуктів, «Лакталіс – Україна» налагоджує співпрацю з вітчизняними профільними асоціаціями та міжнародними об’єднаннями, зокрема Європейською бізнес-асоціацією (ЕВА) та Американською торговою палатою (АСС).

Ювілейний 15-й день народження «Лакталіс – Україна» відзначає появою у 2011 році нового продукту – молока під міжнародним брендом Lactel, – а також лідерськими позиціями на ринку в категоріях десертів, сиру і сметани у стаканчику. Розширюються міжнародні ринки збуту.

20 12
Глобальний розвиток
2012
Глобальний розвиток

Продукція, вироблена «Лакталіс – Україна», завойовує лояльність споживачів за кордоном, зокрема в Росії, Молдові, Азербайджані, Вірменії, Грузії, ОАЕ. А в січні 2016 року підприємства компанії одними з перших у країні отримують можливість експортувати продукцію до Європейського Союзу. Розширенню міжнародних ринків збуту сприяли, зокрема, упровадження та сертифікація інтегрованої системи менеджменту відповідно до вимог стандартів ISO 9001:2009 та ISO 22000:2005 для забезпечення високої якості і харчової безпеки продукції.

У 2013 році у продуктовому портфелі компанії з’являється новий бренд «Локо Моко», орієнтований на найменших споживачів молочної продукції. Йогурти, сирки та десерти для дітей під ТМ «Локо Моко», збагачені кальцієм, вітаміном D3 та кислотами Омега 3, швидко завойовують любов споживачів не тільки в Україні, а й за кордоном.

У 2014–2015 роках внаслідок конфлікту на сході України, економічної та політичної нестабільності у країні «Лакталіс – Україна» змушена була оперативно прийняти ряд стратегічних рішень, щоб зберегти високу якість продукції і не втратити лояльність споживачів. Ужиті кроки дозволили пройти складний період з мінімальними втратами і залишитися вірними головним принципам.

20 17
Міжнародна експансія
2017
Міжнародна експансія

З моменту отримання підприємствами компанії у 2016 році дозволу на експорт до Євросоюзу розпочалося стрімке завоювання міжнародних ринків. Сьогодні продукція «Лакталіс – Україна» представлена в більш ніж 25 країнах світу. У 2017 та 2018 роках компанія стала номером один серед вітчизняних виробників – експортерів молочної продукції для кінцевого споживача і продовжує зберігати позиції лідера.

При цьому компанія активно розширює асортимент: тільки протягом 2018 року «Лакталіс – Україна» представила на ринку 11 новинок. Зокрема, розпочався випуск ультрапастеризованого молока з вітамінами ТМ «Локо Моко»; з’явилася нова – італійська – колекція десертів «Дольче» – зі страчателлою, класичним італійським десертом із крихтами шоколаду; презентовано сирки «Лактонія Fit+» із високим вмістом протеїнів та кисломолочний напій, збагачений вітаміном С, «Лактонія Imun+». ТМ Président запропонувала споживачам готове рішення для сніданку або корисного перекусу – кисломолочний сир зі сметаною та сіллю «Творожний Сніданок»; а також кисломолочний сир у зручній упаковці із прозорими боковинами, які дають змогу побачити продукт, і сирковий крем з овочевими наповнювачами. Зберігаючи фокус на бездоганній якості та інноваційності продукції, «Лакталіс – Україна» продовжує безперервний розвиток і на зламі десятиліть розпочинає новий етап історії успіху.

?>
Щоб підписатися заповніть форму нижче
Ім’я:
Прізвище:
E-mail:
  • .
Дякуємо за звернення
Наш менеджер обробить заявку і зв'яжеться з Вами в найкоротший термін.