«Лакталіс» в Україні: 20 років на ринку країни

Французька Група Lactalis (до 1999 року – Besnier*) – сімейна компанія з унікальними традиціями, бездоганною репутацією та 80-річною історією розвитку культури виробництва молочної продукції..

Сьогодні Група представлена 237 заводами у 42 країнах, а її продукція, у тому числі відомі у всьому світі торгові марки President, Galbani і Parmalat, завоювала серця споживачів 79 країн. У компанії працює понад 75 000 чоловік.

У 1996 році Lactalis, яка повірила в аграрний і промисловий потенціал України, стала першим інвестором у молочну галузь нашої країни – на базі Миколаївського міського молочного комбінату було створене спільне франко-українське підприємство з виробництва масла та казеїну, а згодом – і всієї лінійки традиційної молочної продукції.

Для вирішення однієї з головних проблем того часу – нестачі молока – інвестор скористався французьким досвідом співпраці з приватними господарствами. Так, Lactalis першою в Україні започаткувала практику фінансування заготівлі сировини, створивши в селах приймальні пункти, які відповідали санітарно-ветеринарним нормам, були обладнані охолоджувачами та міні-лабораторіями. Сьогодні у власності компанії 130 приймальних пунктів.

У 2007 році Lactalis зробила черговий крок у розвитку Групи на території України – придбала завод ТОВ «Молочний Дім» у місті Павлограді. Це підприємство – один із українських лідерів виробництва шоколадних сирків та UHT-молока.

Як індустріально орієнтована компанія Lactalis інвестувала в повне технічне та технологічне переобладнання заводів у Миколаєві і Павлограді, і сьогодні підприємства відповідають європейським стандартам виробництва.

Тримаючи курс на забезпечення якості і харчової безпеки продукції, персонал «Лакталіс» в Україні пройшов навчання з системи менеджменту безпеки та внутрішніх аудитів. Впроваджена система НАССР, сертифікована інтегрована система управління якістю і безпекою харчових продуктів відповідно до вимог стандартів ISO. Успішно працює програма відстеження продукції на всьому ланцюжку виробництва для оптимального контролю за сировиною і готовою продукцією. «Без відповідної якості не досягти лідерства» – ці слова Мішеля БЕНЬЄ, сина засновника, власника Групи, який керував Lactalis протягом 40 років, стали девізом роботи компанії.

Сьогодні «Лакталіс» в Україні виробляє близько 150 найменувань продукції під відомими брендами: President, «Дольче», «Лактонія», Lactel, «Фанні» і «ЛокоМоко». У компанії працює понад 950 чоловік. Завдяки їх професіоналізму і наполегливій роботі «Лакталіс» впродовж багатьох років є незмінним лідером на українському ринку у сегментах: «Сир» (продукт «Творожна Традиція» ТМ President) і «Сметана у стаканчику» («Сметана» ТМ President). І вже 20 років залишається незмінним кредо «Лакталіс» в Україні – продукція повинна бути смачною, якісною і корисною.

* «Беньє».